بلاگ

راهنمای خرید آچار بکس بادی

راهنمای خرید آچار بکس بادی

راهنمای خرید آچار بکس بادی

در این مقاله از فروشگاه ابزار خیری درباره راهنمای خرید آچار بکس بادی به تمامی سوالات شما پاسخ داده ایم تا شما در با خواندن این مقاله بتوانید خریدی هوشمندانه داشته باشید و بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید ، یکی از ابزارهای دستی پرکاربرد در کارها و حرفه‌های مختلف آچار است. همه می‌دانیم که از آچار برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های مختلف استفاده می‌شود. امروزه آچارها انواع بسیار گسترده‌ای دارند که هر کدام برای باز و بسته کردن و نگه داشتن یک پیچ و مهره‌ی خاص طراحی و ساخته شده اند.

همچنین در نظر داشته باشید برای خرید ابزار مخصوص مکانیکی از فروشگاه ابزار خیری میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

استفاده از آچارهای دستی در هنگام باز و بسته کردن پیچ ها و مهره ها برای کسانی که هر روزه در حرفه‌ی خود این کار را انجام می‌دهند کار دشوار و زمان بری است.

 

راهنمای خرید آچار بکس بادی

یکی از آچارهایی که امروزه تا حد بسیار زیادی سبب افزایش سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های مختلف شده است ، آچار بکس است. آچار بکس در نوع‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته شده است که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. از انواع آچار بکس می‌توانیم به آچار بکس دستی ، آچار بکس برقی ، آچار بکس شارژی و آچار بکس بادی اشاره کنیم.
آچار بکس بادی یکی از آچار بکس‌های پر قدرت است که توسط کمپرسور باد کار می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم راجع به آچار بکس بادی و نکات خرید این ابزار بادی صحت کنیم. اگر شما از کاربرانی هستید که قصد خرید آچار بکس بادی را دارید ، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله‌ی فروشگاه آنلاین ابزارخیری با ما در همراه باشید تا اطلاعاتی را راجع به این ابزار کسب نمایید و با شناختی دقیق و کامل اقدام به خرید آن بنمایید.

 

آچار بکس بادی چیست

قبل از گفتن نکات خرید این ابزار ، باید بدانیم آچار بکس بادی چیست؟

این آچار نوعی ابزار بادی است که همانطور که از اسم آن پیداست انرژی مورد نیاز خود را برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره از طریق نیرو و پمپ باد تامین می‌کند. ساختار این آچارها به گونه‌ای است که همانند یک توربین بادی عمل می‌کنند و انرژی به وجود آمده توسط دستگاه را از طریق شفت به گیربکس منتقل می‌کنند و سبب باز و بسته شدن انواع پیچ و مهره می‌شوند.
آچار بکس بادی سرعتی چندین برابر آچار بکس دستی دارد و توانایی باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها در کمترین زمان ممکن را دارا می‌باشد. اگر شما از دسته افرادی هستید که در شغل و حرفه‌ی خود دائما در حال کار با پیچ و مهره هستید ، بهترین گزینه برای شما استفاده از آچار بکس بادی است.

نکات خرید آچار بکس بادی

اندازه درایو

همانطور که می‌دانیم ، درایو قسمتی از آچار بکس است که سری بکس بر روی آن نصب می‌شود. پس اندازه‌ی درایو نقش مهمی در انتخاب و خرید آچار بکس دارد ، زیرا ما تنها قادر به استفاده از بکس هایی هستیم که متناسب با سایز درایو باشند. معمول ترین سایز درایو بکس بادی سایز 1/2 اینچ است که از پیچ و مهره حداقل سایز 6 یا 8 میلیمتر تا حداکثر 32 یا 36 میلیمتر را شامل می‌شود و البته سایزهای دیگر درایو های بکس که به ترتیب سایز 1/4 اینچ ، 3/8 اینچ ، 3/4 اینچ و 1 اینچ است وجود دارند که قادر هستند انواع پیچ و مهره را باز و بسته کنند. هرچقدر سایز درایو بالاتر و بزرگتر باشد سایز آچارهای آنها نیز به تبع بزرگ تر است.

 

سرعت دستگاه

سرعت دستگاه در واقع تعیین کننده‌ی تعداد ضربات و باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها در هر دقیقه است. هرچه سرعت دستگاه بیشتر باشد ، ما می‌توانیم با سرعت بالاتری پیچ و مهره‌ها را باز و بسته کنیم.

گشتاور دستگاه

گشتاور همان نیرو و قدرت دستگاه است که از اهمیت خیلی زیادی در سازوکار دستگاه برخوردار است. در واقع هرچه گشتاور بکس بادی بیشتر باشد ، قدرت بیشتری برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های مختلف دارد. پس قبل از خرید بکس بادی به میزان گشتاور آن توجه کافی داشته باشید.

 

شفت دستگاه

شفت ، رایط بین موتور و سری بکس است. در واقع نیرویی که دستگاه تولید می‌کند از طریق شفت به سری بکس منقل می‌شود. هر شفت دو ویژگی سایز و طول دارد. هرچه طول شفت بلندتر باشد ، آچار بکس برای دسترسی به نقاط محدود و تنگ مناسب تر خواهد بود. آچار بکس‌هایی که طول شفت بلندتری دارند به نام آچار بکس گلو بلند شناخته می‌شوند

جنس بدنه

آچار بکس‌های بادی معمولا از فلز ، فولاد ، کامپوزیت ، تیتانیوم و آلومینیوم فشرده ساخته می‌شوند.
آچار بکس‌های بادی که بدنه‌ی آن‌ها از فلز و یا کامپوزیت ساخته می‌شوند از متداول ترین و پرفروش‌ترین انواع آچار بکس‌ها هستند. آچار بکس‌های با بدنه‌ی کامپوزیتی به دلیل وزن کمتر، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های فلزی دارند و در هر شرایط آب و هوایی نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

نتیجه

پس هنگام خرید بکس بادی به موارد و نکات فنی که در این مقاله گفته شد توجه دقیق داشته باشید تا بتوانید بکس بادی مناسب و متناسب با کار خود را انتخاب و خریداری نمایید و از مزایای بسیار عالی سیستم های بادی و پنوماتیک بهره مند شوید و علاوه بر بکس بادی دیگر ابزارهای کار خود را به سیستم پنوماتیک تبدیل کنید تا به مراتب هزینه های نگهداری، تعمیرات و خرابی ابزارآلات و دستگاه های خود را به حداقل ممکن برسانید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *