بلاگ

برترین برندهای ابزارآلات

  • بوش: یک شرکت آلمانی می باشد که معروف به بزرگترین تامین کننده ابزارآلات خودکار در جهان است. در ایران محصولات بوش را با لوازم خانگی و ابزار آلات می شناسند اما در واقع این کمپانی، تولیدکننده ابزار خودکار، ابزار صنعتی، ابزار ساختمانی، مشاوره در توسعه شهری و … می باشد که همه به صورت هولدینگ مدیریت می شوند.
  • آاگ: یک برند آلمانی است. این کمپانی یکی از پرسابقه ترین کمپانی های های تولید ابزارآلات در جهان و پیشگام در تولید ابزارآلات می باشد که به نوآوری در طراحی مشهور است. از ویژگی هایی که این شرکت را برجسته نموده است، تغییر روش های سنتی تولید و طراحی ابزار آلات با استفاده از تکنولوژی و هنر است.
  • متابو: از معروف ترین و معتبرترین شرکت های تولید ابزار آلات برقی در جهان به شمار می رود که  حدود ۴۰ سال است که وارد بازار ایران شده است و  ۲۵ شعبه مدیریت منطقه ای در کشورهایی مانند استرالیا، ایالات متحده و چین دارد، که اداره آنها به عهده مدیران متابو
  • می باشد. لازم به ذکر است که کارخانه اصلی این شرکت در شهر نورتینگن آلمان می باشد.
  • ماکیتا: مرکز این شرکت در شهر آنجو از کشور ژاپن می باشد و کارخانه جاتی در کشورهای برزیل، کانادا، چین، ژاپن، مکزیک، رومانی، انگلیس، آلمان و ایالات متحده دارد و یکی از پر فروش ترین شرکت های ابزار شناخته شده است.
  • دیوالت: یک برند آمریکایی و زیرمجموعه شرکت مادر بلک اند دکر می باشد. این برند بین المللی و شناخته شده ابزارالات نجاری و دستی و صنعتی برای امور ساختمانی و تاسیسات و کارگاه های نجاری تولید می کند. این کمپانی ۷ کارخانه در شهرهای مختلف آمریکا تاسیس نموده که محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه می نمایند.
  • لیزرلاینر: از شناخته شده ترین برندهای آلمانی است و در زمینه تولید ابزارآلات دقیق فعالیت دارد. این شرکت در بیش از ۳۰ کشور جهان واحد تجاری مستقل داشته و شرکت لیزر لاینر، عهده دار مدیریت زنجیره تامین فروشندگان، می باشد.
  • کارچر: از شناخته شده ترین برندهای  آلمانی بوده که در زمینه تولید تجهیزارت نظافتی فعالیت دارد. این کمپانی ۲۱ کارخانه در ۱۸ کشور با توان تولیدی ۳۰۰۰ نوع محصول را دارد و به همین دلیل  می توان گفت جزء بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های نظافتی، در جهان است.
  • آنووی: یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید پمپ، جارو برقی صنعتی و کارواش فعالیت دارد. این شرکت یکی دیگر از شناخته شده ترین شرکت های جهان می باشد.
  • کنیپکس: یک برند آلمانی و برتر اروپایی است که تولید کننده ابزارهای دستی برای کاربران حرفه ای می باشد که به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده اند.
  • اروین: تولید کننده ابزار دستی حرفه ای و لوازم جانبی ابزار برقی و شارژی می باشد. یک شرکت بین المللی اروین اروپایی و آسیایی است که در ابتدا فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز کرده است.

 

نکته ای که باید به آن توجه نمایید وضعیت در حال حاضر بازار ایران می باشد. این برندها اگر چه برترین برند های ابزار آلات می باشند و محصولات با کیفیت عرضه می نمایند اما با توجه به وضعیت کنونی کشورمان خدمات پس از فروش مناسبی در ایران ندارند. به همین خاطر در صورتی که دستگاه خریداری شده دچار عیب و ایراد گردد، می بایست هزینه هنگفتی بابت تعمیر آن بپردازید و در برخی موارد، باید هزینه ای بیشتر از قیمت خریداری شده محصول بپردازید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *